Et ole kirjautunut käyttäjäksi.
Sivuja: 1
Vielä kahden päivän jälkeenkin tuntuu lihaksissa. Ripustusleveys oli n. metri. Joka toistolla vedin renkaat kiinni toisiinsa loppuasennossa. Kannattaa kokeilla ![]()
Kirjautunut ulos
Siis puhutko nyt etunojapunnerruksesta renkailla?
Kirjautunut ulos
jep
Kirjautunut ulos
Mulla on kans jo vähän aikaa ollut toi kuvioissa mukana kun oon tosta simlefitistä säätänyt itselleni ohjelman. Muutin ne tavalliset etunojat tehtäviks just renkailla ja lisäilin voimapyörää ja long-cycleä kuulilla.
Mut en mä nyt rintalihaksia kipeeks oo tosta saanut mut olisko siinä sit se että mulla on kyllä renkaat ihan vaan hartialeveydellä. Vois tietty koittaa vähä leventää.
Alas mennessä oon koittanut mennä niin syvään ku vaan menee ja et tuntuu kunnon venytys rinnassa. Vähä sama efekti taitaa tulla ku tekis penkkiä käsipainoilla.
Kirjautunut ulos
Leveys ja tuo renkaitten yhteentuonti loppuvaiheessa ylikuormittaa rintalihaksia normaalia enemmän. Rintalihasten funktio kun on tuoda olkavartta kohti kehon keskilinjaa.
Tuossa variaatiossa on vielä lisätuunauksen potentiaalia. esim. kiinnittää vetokumit tai talja renkaisiin niin että ne vetävät renkaita erilleen tai kiinnittää lisäpainot renkaisiin.
Kirjautunut ulos
Täytyy tota käsien yhteentuontia kokeilla kans.
Pidätkö käsiä koko ajan samassa asennossa kuin jos kuvittelisi että pitäisi levytangosta kiinni?
Itse teen sillai että kun kädet on suoraksi työnnetty, renkaat on poikittain (samoin kuin ote levytangosta) ja kun päästän alas käännän renkaita samanlaiseen asentoon kuin esim. dippejä tehdessä eli pitkittäin.
Kirjautunut ulos
Hiukan päästän samalla tavalla kiertymään.
Kirjautunut ulos
Ärrittäin hjuva liike. Pitää vaan muistaa hyvä lämmittely olkalihaksille ennen treeniä.
Esim. kuulalla...
Mulla on ollut judossa pikkasen ongelmia olkapäiden kanssa, joutuu monessa heitossa koville.
Aloin treenaamaan nimenomaan voimistelurenkailla siten, että lasken ne melkein lattianrajaan ja teen punnerruksia 3*10 periaatteella joka ilta. Sen lisäksi rystysillä n. hartioiden leveydellä.
Molempi parempi.
Kirjautunut ulos
Muutin renkaiden kiinnityksen leuanvetotangosta kattoon. Paikka on sillai hyvä et nyt kun lasken renkaat lähelle lattiaa niin yltän jalat nostamaan ikkunalaudalle (tukeva on, kyllä kestää).
Kun on punnerruksen ala-asennossa niin vartalo on suunnilleen 45 asteen kulmassa lattiaan nähden.
En oo vielä säännöllisesti ehtinyt tuota tekemään mut mitä nyt koepunnerrukset tossa tein niin rankalta vaikutti.
Kirjautunut ulos
Sivuja: 1