Et ole kirjautunut käyttäjäksi.
Sivuja: 1
Martti Nappari
Kirjautunut ulos
Matti Auvinen
Kirjautunut ulos
Harri Lilja
Kirjautunut ulos
Hienoa...kiitos. Pistäkää vielä yhteystietonne minulle sähköpostilla.
Jos joku ei halua ilmoittautua nimellään nimimerkki kelpaa mainiosti.
Kirjautunut ulos
Ennen kuin lupaudun mihinkään niin tarkennan et kuin monelle päivälle tota jeesinkiä tarvii? Katselin meinaan et toi 30. päivä on torstai ja mulle vaatii ainakin säätöä työvuoroihin.
Eli onko se vaan tolle torstai päivälle vai pitäiskö jo keskiviikko iltana jotain järkkäillä?
Kirjautunut ulos
Kiitos avusta Peesu. Kyse on vasta vuodesta 2008 ja La päivästä.
Toiset voivat tulla mukaan kisaa edeltävänä päivänä, toiset kisapäivänä.....osa tehdä markkinointia - täytellä salien ja seurojen ilmoitustauluja ym. Katsotaan mikä kullekin sopii parhaitan, ja mitä kukin haluaa, kun saadaan sopiva tiimi kasaan.
Virittelen yhteistyökumppaneiden kanssa myös muunlaista toimintaa tilaisuuteen, jotta saadaan lisää näkyvyyttä ja porukkaa itse tilaisuuteen. Ilmoittele asiasta heti kun saadan jonkinasteisia periaatepäätöksiä.
Kirjautunut ulos
Martti Nappari kirjoitti:
Kiitos avusta Peesu. Kyse on vasta vuodesta 2008 ja La päivästä.
Katos vaan, heh heh no juu... Pitäis varmaan lukea otsikot tarkemmin koska itse olin tulossa jo tän vuoden puolella.
Lisään siis itseni talkoolistaan eli:
Petri Suur-Hamari
Viimeksi muokattu peesu (15.05.2007 14:53:53)
Kirjautunut ulos
Lisää Kukka mukaan listaan.
(Laitan vielä meiliä erikseen)
Kirjautunut ulos
Kuulostaa hyvältä...Parasta on jos kaikki järjestelyihin osallistuvat toimisivat myös "yleismiehinä". Tuomarointi olisi tavallaan lisätehtävä johon valitaan ne jotka tuntevat säännöt....eli varmaankin tässä vaiheessa tuomarit tulevat enimmäkseen kisailijoiden joukosta.
Kirjautunut ulos
Sivuja: 1