#1 25.01.2007 21:31:41

Wunder
Rekisteröity käyttäjä
Mistä: Espoo
Rekisteröity: 20.09.2005
Weppi-saitti

Life Extension

Onko kukaan käyttänyt tämän merkin tuotteita? Mä käytin joskus purnukan vitamiineja, taisi olla näitä:
http://www.ufs.fi/product_info.php?prod … f0b4a2d776

Tuossa taulukossa ei näy prosentit, mutta muistaakseni oli aika vahvoja. Osaako joku (Webmaster?) sanoa, onko tuossa hyvä sekoitus ja onko määrät hyvät.

Sen takia kysyn, kun noi määrät oli noissa huikeat. Eli saako rahoilleen vastinetta. Tästä tulikin mieleen, että siinä kaupassa jossa kävin nuo ostamassa, suositteli putiikin pitäjä yhtä vahvoja nappuloita mutta sanoi että ota 14 kappaletta päivässä!

Kirjautunut ulos

#2 25.01.2007 23:03:40

Matti Putkonen
Administrator
Mistä: Helsinki
Rekisteröity: 25.03.2004

Re: Life Extension

Saa ainakin grammoina. Eivätkä ole tunkeneet kalsiumia turhan paljoa sekaan. Tosin voisi yksikin tabletti riittää noilla pitoisuuksilla.

Valmistaja ainakin on hyvämaineinen ja ollut pitkään pelissä mukana.

Olen aika skeptinen noiden "Haulikko" valmisteitten suhteen koska jotkin aineet tehostavat imeytymistä ja toiset heikentävät. Muutaman aineen osalta löytyy taulukko: http://www.musclephotos.com/minerals.html

Kirjautunut ulos

#3 26.01.2007 07:51:57

juzzaz
Rekisteröity käyttäjä
Rekisteröity: 16.04.2006

Mulla ollut nyt käytössä. Pyrin ottamaan vitamiinit marjoista ja muista vastaavista ja otankin vaan yhen piltsun kahden siasta noin niinkuin mielenrauhaksi. Tuote on erittäin vatsaystävällinen, mielummin otan noita kuin twinlabin monivitamiinia jota ennen käytin. Toi että tuote ei juurikaan sisällä kalsiumia osoittaa sen että ainakin jotakin on ajateltu.

On totta sekin että monivitamiinit on hakuammmuntaa mutta asia menee helposti rasittavan monimutkaiseksi jos kaikki imeytymiset pyrkii ottaa huomioon. Lisäksi ilman riittäviä kokeita on edes mahdotonta  tietää oman kropan vitamiinibalanssia, kannattaa myös muistaa että enempi ei aina ole parempi.

Kirjautunut ulos

#4 15.01.2008 19:57:16

Martti Nappari
Administrator
Rekisteröity: 17.08.2004

Life Ext. monivitamiini on paras monivitamini jota minulle on tullut vastaan.  1/3 pakauksen suositetusta päiväanoksesta riitää hyvin, koska pitoisuudet vahvat....senkin annoksen otan yleensä vain 3 kertaa viikossa.
Hyvin sanottu Juzzaz - monesti luullaan että määrä korvaa laadun mutta kyse on pikemminkin aineiden suhtista ja laadusta. Synteetinen E-vitamiini on hyödytöntä ja suuret määrät jotain tiettyä aineta vaikuttavat kielteisesti toiseen. Esim. sinkin yliannostus vaikuttaa kuparin imeytymiseen.

Kirjautunut ulos

Board footer