Et ole kirjautunut käyttäjäksi.
Useassa kuvassa eri rengastreenisivuilla ilmenee tuota renkaiden teippausta otekohdasta. Onko kellään tuosta kokemusta? Näyttäis olevan samanlaista "kangaserkkaa" mitä lätkämailoihin laitetaan.
Ei varmaan muuta hyötyä oo kun just false-gripeissä.
Itsellä muscle-upit menee yksittäisiin toistoihin aika paljon ton takia että ote alas tullessa luistaa normiotteeks enkä sitä onnistu false-gripiks muuttaan ilman jalkojen maahan laittoa.
Toi vois olla sellai lievä kevennys ton otteen oppimiseen (teippaus siis)?
Kirjautunut ulos
Ostin tänään kahta eri teippiä. Toinen kiekkomailaan tarkoitettua ja toinen käsien teippaukseen. Molemmat tuntui pinnalta aikalailla samanlaisilta (mailateippikään ei ollut sellaista hirveää räkää mitä ainakin joskus on olllut). Laitoin toiseen renkaaseen toista ja toiseen toista (huh huh nyt tuli jo aika monta toista toista...), enkä käytössä huomannut teippien välistä eroa ollenkaan.
Mut kyllä mä silti luulen että niistä hyötyä on sellaisissa treeneissä jossa syke nousee reilusti ja kämmenien hikoilua ei pysty estään oikein millään. Vaikka noi kastui ihan märäksi niin silti ei renkaat tuntuneet niin liukkailta kuin ilman teippiä.
Kirjautunut ulos
Ite oon laittanu renkaisiin justiinsa jääkiekkomailan erkkaria, auttaa pitämään otteen paremmin. Ainoa "epämiellyttävä" puoli tuossa on, että kädet on jotenkin tahmaiset sen teipin jäljiltä. Mutta ei sekään huono, kun ote pitää sitten muita välineitä käsitellessä paremmin.
Kirjautunut ulos
Moi, ite laitoin tennismailoissa käytettävää nauhagrippiä tai mitä onkaan.. toimii hyvin, helppo laittaa
eikä tahmaa.. suosittelen!
Kirjautunut ulos
Andy kirjoitti:
Ite oon laittanu renkaisiin justiinsa jääkiekkomailan erkkaria, auttaa pitämään otteen paremmin. Ainoa "epämiellyttävä" puoli tuossa on, että kädet on jotenkin tahmaiset sen teipin jäljiltä. Mutta ei sekään huono, kun ote pitää sitten muita välineitä käsitellessä paremmin.
Mä olen laittanut urheiluteippiä. Tuntuma on samanlainen kuin lätkäteipissä mutta ilman tahmaa.
Kirjautunut ulos