Et ole kirjautunut käyttäjäksi.
Mikä tarkoitus tolla glute-ham sit-up:lla oikein on? Silloin tällöin se myös noissa crossfitin treeneissä ilmenee. Onko se pelkästään toi pitkä liikerata vai mikä? Ilmeisesti tuolla kaupan puolella myytävällä penkillä pystyy noita kans tekemään.
http://www.youtube.com/watch?v=BnQB_jr2T-c
Kirjautunut ulos
Kyllä, nimenomaan.....pitkä liikerata etupuolella - vatsa -.... ja toisinpäin ottaa loistavasti reiden takaosiin ja pakaroihin. Selän ojennuksen ja tuon reidenkoukistuksen voi myös yhdistää.
Kirjautunut ulos
Laitoin just penkin tilaukseen. Ei kai tässä auta muu kuin itse testata millaisesta vempeleestä on kyse.
Saapahan vaimo ainakin hyvän pyykinkuivaustelineen jollei muuta ![]()
Kirjautunut ulos
Mielestäni vastaavan liikkeen pystyy tekemään jumppapallon avulla. Pallo vaan mahdollisimman lähelle polvitaipeita ja jalat jonkun tuen alle. On pitkä liikerata ja joutuu vielä tasapainoilemaan, tosi funkkista
Ja pallot ei paljon maksa...
Kirjautunut ulos
Juu. Minäkin teen noita pitkiä istumaannousuja jumppapallon päällä. Liikerata ei tosin yllä ihan noihin tuubissa esitettyihin venkoiluihin. Jumppapallon päällä pystyy myös mainiosti tekemään sitä päinvastaista, GHR:ää, jos vain saa jalat tukevasti jonkun tuen alle n. puoli metriä seinälle. Jalat seinää vasten tuen alle, pallo polvien alle ja antaa mennä. Se on muuten ihan eri liike kuin lattialla tehtynä, kun mukaan saa lantion ojennuksen ja pohkeet. Tulee koko takaketju mukaan. Kyllä mä luulen, että tuollaisella telineellä silti virkaa olisi, vaan kun maksaa eikä mahdu kotiin.
Kirjautunut ulos
Vai että "pyykinkuivausteline"; pistää varastoon viestin "toimituksella ei mitään kiirettä" :-)
Kirjautunut ulos
Voi voi voi voi... Täällä jo kuule puhelinluuri on teipattuna "jeesusteipillä" päähän kiinni että pystyy nopeasti matkahuollon viestiin vastaamaan. Hiljaista on ollut.... ![]()
Kirjautunut ulos
ja hiljasta tulee olemaan, lupasivat savumerkeillä ilmotella jouluun mennessä kun paketti "hollilla" eli oohan ikkunan äärellä, teipillä tai ilman :-)
Kirjautunut ulos
Intiaanipäälikkö suuriluuri kuittaa ja jää odottelemaan joulupukin tuloa.
Kirjautunut ulos
peesu kirjoitti:
---Täällä jo kuule puhelinluuri on teipattuna "jeesusteipillä" päähän kiinni että pystyy nopeasti matkahuollon viestiin vastaamaan.---
Eikös ne matkahuollosta lähetä tekstiviestejä? Luulisi olevan hankala lukea niitä tuolla järjestelyllä.
Kirjautunut ulos
Peesu haluaa haastetta arkeensa :-)
Kirjautunut ulos
Allsprite, jatketaas vähän tosta liikkeestä. Millään kokemuksen syvällä rintaäänellä en tietenkään vielä voi arvostella mut vähän jo valjennut asiat.
Siinä mielessä osoittautunut oivaksi liikkeeksi että tossa on aika vaikea kusettaa itseään millään nytkytystoistoilla. Mikäli siis liikkeen tekee niin että alhaalla toinen käsi koskettaa lattiaa ja ylhäällä vaikka telinettä jossa jalat on lukittuna.
Mulla tosin ei mitkään supervatsalihakset ookaan ja tän päivän treenin 75 toistoa 15 toiston kierroksiin jaetttuna alkoi jo tuntumaan ihan hyvin.
Kirjautunut ulos
peesu kirjoitti:
Allsprite, jatketaas vähän tosta liikkeestä. Millään kokemuksen syvällä rintaäänellä en tietenkään vielä voi arvostella mut vähän jo valjennut asiat.
No niin, nyt onkin kulunut jo pitkä tovi
(hehee) - kerro uusimmat tuntumat! Toi pyykinkuivausteline kiinnostaa muakin!
Kirjautunut ulos
Kyllä mä oon sitä mieltä et paras penkkihankinta mitä mul on ollut. Ainakin jos sillei vertaa et kuin usein tulee käytettyä. Mä oon mieltynyt tossa alkulämmittelyssä tohon "viralliseen" Crossfit-lämmittelyyn ja siinä tulee tehtyä vatsat ja selkä joka kerralla.
Riittävästi tarjoaa haastetta vielä pitkäksi aikaa...
Kirjautunut ulos
Hei, löytyykö toi kaupan puolelta kuvineen yms - voisko joku yst. kiitos laittaa linkin, en löytänyt sitä. ![]()
Kirjautunut ulos
Kirjautunut ulos