Et ole kirjautunut käyttäjäksi.
olen pari vuotta treenaillut säännöllisesti kuulilla.treenini on hyvin maksimivoima hakuista.! esim:tempaisussa on työn alla 40kg kuulan pehmitys.lihakset on aina perusjumissa.treenailen 2-5 kertaan viikossa.pitäisi saada treeniin vaihtelua,joka tukisi tätä maksimi harjoittelua.on aina ollut se vika et vedetään niin isoilla romuilla kun tulee,oli päivän olotila mikä hyvänsä.voisko joku jelpata mitä hyvää tähän vois sotkea sekaan.
Kirjautunut ulos
Kuulostaa siltä että melko yksinkertaiset kropan painolla tehtävät harjoitteet tekisivät ihmeitä.Ikäsi ei tuosta viestistä selviä(korreloi osittain palautumistehokkuuteen) mutta mikäli jatkat samaan malliin "perusjumivaihteella" niin tulevaisuudessa saattaa treenisi olla pakollisen rajoittunutta.Vaikka treenisi olisikin maksimivoimahakuista niin oleellista on myös että olet (toivottavasti :-)noiden kahden treenivuotesi aikana vaihdellut harjoitteita vaikka kerrotkin AINA vetäväsi täysillä.Jos olet aivan poikkeuksellinen yksilö (tiedän tasan 1 tällaisen ihmisen) on kehitystä tullut melko tasaisesti, todennäköisempää on että olet melko pitkään jo ainakin osassa harjoitteitasi junnannut tuloskuopassa ? Maksimivoimaharjoitus etenkin kuulilla on hermostollisesti hyvin kuormittavaa joten liikkuvuusharjoituksia ja KEVYITÄ harjoituspäiviä olisi syytä ruveta tekemään ookoo?!!!!
Kirjautunut ulos
ikää on 35 vuotta.treenaillut olen ennen kuulia, jo noin 15 vuotta.voimannosto tyyppistä treeniä,vaatimattomin tuloksin!selkä oli ihan romuna.kokeilin viimeisenä konstina kuulia ja pääsin eroon selkävaivoista.muutenkin on kunto ja voimat kasvaneet ihan kohtuullisesti.!olen jo ostanut 50kg kuulankin,toistaiseksi olen tyytynyt vain ihailemaan sitä!liikkuvuus harjoitukset aloitan jo tänään,kopsasin sivuilta ohjelman!todennäköisesti treeneissäni on se vika ettei ole mitään järkevää ohjelmaa käytössä.vedetään vaan ja useimmiten liian kovaa. tietoa liian vähän, intoa liikaa.mikään ei muutu ,vaikka ikää tuleekin!periksi ei anneta.
Kirjautunut ulos
Tuosta on hyvä jatkaa!
Kirjautunut ulos
Uskoisin että sinun kannattaa lähteä kehitämään fysiikkaasi tuolta pohjalta
http://www.harjoittelu.net/compact-training-/con/48
Iän karttuessa paikat pysyvät paremmin ehjinä ja yllättäen saatat löytää ihan uutta virtaa
Terveisin 42 v. :-)
Kirjautunut ulos