#1 12.06.2008 21:15:43

peesu
Rekisteröity käyttäjä
Mistä: Riihimäki
Rekisteröity: 30.06.2006
Weppi-saitti

False grip

Koitin tuolla video-"osaston" puolella muscle-up ketjussa viritellä tota false grip keskustelua mutta laihaks jäi kiisselit tälläkin kertaa.
Avataan nyt tänne oma ketju aiheesta jos joku joskus saattaisi siitä jotain tietää?
Olikohan se veke (jos nyt oikein muistan) kuka jotain tuosta voimistelusta tiesi, mutta eipä ole aikaan kyllä mitään kirjoitellut.

kyllä mä tosta oon tutoriaaleja koittanut etsiä mut kai se pitäis rautalangasta mulle vääntää. Täytyy vaan ite koittaa etsiä sitä kohtaa kämmenestä mikä siinä renkaassa oikein tulis olla. Kovin tuntuu vaan lipsuvaiselta. Vai olisko mulla sit vaan meininki Veikko Lavin laulun sanoin: "ota löysin rantein, älä jännitä"?

Kirjautunut ulos

#2 12.06.2008 22:57:21

matii
Rekisteröity käyttäjä
Mistä: OULU
Rekisteröity: 14.02.2007
Weppi-saitti

Re: False grip

Ootko katsonut tämän tutoriaalin?

http://www.beastskills.com/MuscleUp.htm

Itselläkin tuotti alussa saada oikeaa false grippiä mut kyl se sitte löyty sieltä smile

Kirjautunut ulos

#3 13.06.2008 16:49:59

peesu
Rekisteröity käyttäjä
Mistä: Riihimäki
Rekisteröity: 30.06.2006
Weppi-saitti

Re: False grip

Joo tuttu sivu on. Mutta hyvin siinä on kuvat ja kaikki, ei siinä mitään. Ehkä se rautalankaversio sopis mulle kuitenkin paremmin.
Tosin tänään kun tossa taas vähän otetta tapailin huomasin ainakin sellaisen homman että eilen mulla ilmeisesti renkaat on olleet liikaa kuitenkin kämmenellä ja tästä johtui se luistaminen? Eli tyyliin lähes normi ote mutta ranteet vaan linkussa : ) Eihän tuollaisessa kukaan voi pysyä.

Nyt siirsin kohtaa lähes liioitellusti kohti rannetta niin heti tuntui paremmalta. Kuitenkin varovasti mä painon joudun laskemaan käsien varaan mut se varmaan johtuu tost et ranteen on kuitenkin viel aika heikossa kunnossa moiseen liikkeeseen.

Heh, aika kannustava kommentti tuolla beastskillsin sivuilla otteesta: "And yes, it always feels a bit uncomfortable on the wrists."

Viimeksi muokattu peesu (13.06.2008 17:18:57)

Kirjautunut ulos

Board footer