Et ole kirjautunut käyttäjäksi.
Moi,
kyselisin, että mistä olette foam rollerinne hankkineet? Saako niitä Suomesta vai pitääkö tilata rapakon takaa? Olen parista jenkkikaupasta kysellyt, muttei huvittaisi parinkymmenen taalan rullan postituksista maksaa sataa taalaa! Kiitos etukäteen!
Kirjautunut ulos
voimaharjoittelu.net kautta tilasin. kannattaa kysäistä ottaisivatko myyntiin.
Saksassa näyttäisi olevan kanssa kauppoja: http://froogle.google.de/froogle?q=foam … ;scoring=p
Kirjautunut ulos
Matti, oletko saanut tuon rollerisi jo? Oletko ollut tyytyväinen ja tuliko kalliiksi? Lähetin myös tuonne voimaharjoittelu.net:iin kyselyn aiheesta mutta en ole saanut vastausta.
Kirjautunut ulos
Sain. Ei ollut kovin kallis mutta ei tullut normaalia kaupallista reittiä.
Olen ollut tytyväinen mutta se ei ole niin monikäyttöinen kuin mitä voisi luulla. Tiettyjen alueitten käsittely menee turhan hankalaksi tai niihin ei saa päälle tarpeeksi painoa että tuntuisi.
Näihin alueisiin on toiminut:
- etureisi ja reiden sivu
- rintaranka
- pakarat
Muut paikat eivät sitten varmaan ole tarpeeksi jumissa. Niihin on toiminut tennispallo paremmin. Toisaalta noitten yllämainittujen käsittely olisi pallolla jo turhan kivuliasta.
Kirjautunut ulos
Mäkin mieitin sitä että eikös erikokoisilla palloilla voisi hoitaa saman asian? Onko pääasia tuossa käsittelyssä että saa luotua painetta alueelle, eli mikä tahansa esine käy? Martilla oli salillaan tosi hyvän kokoisia palloja selälle.
Kirjautunut ulos
golfpallo, koripallo ja pieni jalkapallo.....ei siinä oikeastaan muuta tarvita.
Kirjautunut ulos
Oma rollerini erittäin virallinen lasten putkimaisesta uimakellukkeesta tehty ja hyvin pelittää, ihan niin kuin Mattikin meinas, pakaroista ja reisistä löytyy semmosia triggereitä ja kuonacentrumeita että itkua pukkaa..Oon huomannut että ainakin itse tulee "rolleroitua" helposti liikaa siten että ärsytyskynnys lihaksissa ylittyy joten malttia..
Kirjautunut ulos